مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد:
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۱۱۳ روستای مرزی استان تا پایان امسال خبر داد‌.
کد خبر: ۹۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 24 July 2021

"هاشمی" به خبرنگار تابناک خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری ۱۲ شهر و ۵۹۲ روستای مرزی استان از نعمت گاز اظهار کرد: در ادامه نهضت گازرسانی تا پایان امسال، ۱۱۳ روستای مرزی و حدود ۵ هزار مشترک مرزنشین استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی بودجه مورد نیاز برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای مرزی را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام و به این نکته اشاره کرد که هزینه اجرای پروژه های گازرسانی در استان و از جمله گازرسانی به روستاها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین و پرداخت می شود.
به گفته وی در حال حاضر ۱۶ هزار و ۶۸ خانوار در شهرهای مرزی و ۳۳ هزار و ۴۸۸ خانوار در روستاهای مرزی خراسان جنوبی زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی با بیان این که خراسان جنوبی دارای بیشترین مرز با کشور افغانستان است، تصریح کرد:  با بهره‌مندی روستاهای مرزی از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر ایجاد امنیت، آسایش و رفاه به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرزها نیز جلوگیری می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در حال حاضر هزار و ۴۲۹ روستا در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و پروژه های گازرسانی به حدود ۲۴۰ روستا  نیز در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار